اقتصاد

جزئیات اعطای طرح “نسخ الکترونیکی پزشکان”

مجید فتح اسفنگره، رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران، در رابطه با تفاهم نامه اجرای طرح “نسخ الکترونیکی پزشکان” تشریح کرد، این تفاهم نامه 5 جانبه فی مابین مهم ترین و اساسی کننده‌ترین مراجع حوزه سلامت کشور شامل سازمان‌های تامین اجتماعی، بیمه سلامت، نظام پزشکی، تامین اجتماعی نیروهای مسلح و بانک رفاه کارگران امضا شده است.

مجید فتح اسفنگره به تسهیلات پرداختی به پزشکان و مراکز درمانی متقاضی مشارکت در طرح مذکور بیان کرد، سقف تسهیلات فردی برای پزشکان مبلغ 40 میلیون تومان و برای مراکز درمانی در هر مرحله 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه کارگران سود تسهیلات اعطایی در قالب طرح “نسخ الکترونیکی پزشکان” را 18 درصد اعلام کرد و ادامه داد، حداکثر سه سال یا 36 ماه برای بازپرداخت تسهیلات نیز پیش بینی شده است. تسهیلات طرح در جهت خرید کالای مورد نیاز پزشکان برای طرح مذکور از جمله کامپیوتر(PC)، لپ تاپ، تبلت و… می‌باشد.

فتح اسفنگره با اشاره به اینکه پزشکان و مراکز درمانی محدودیتی برای انتخاب وسیله مورد نظر ندارند افزود، هر کالایی که مدنظر پزشک باشد، خریداری می‌شود. معتقدیم ایجاد محدودیت منجر به کاهش مشارکت پزشکان می‌گردد. بنابراین انتخاب کالا (کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و… ) را به خود پزشکان و مراکز درمانی سپرده‌ایم.

این شخص مسئول داشتن حساب بانکی پزشکان و یا مراکز درمانی برای استفاده از تسهیلات مذکور نزد بانک رفاه کارگران را ضروری خوانده و گفت، یکی از مزایای این طرح سهولت بهره‌مندی از تسهیلات آن می‌باشد.

این مطلب مفید بود؟

نوشته‌های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا