کسب و کار

تعمیرات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ

در چند سال اخیر پیشرفت تکنولوژی در حوزه های مختلف آنچنان سریع و پر قدرت صورت گرفته که شاید تا 15 یا 20 سال گذشته کسی چنین تصوری از تکنولوژی نداشت. به طوری که بسیاری از فعالیت های روزمره انسان از ساده ترین آنها گرفته تا پیچیده ترین آنها توسط تکنولوژی و دانش کامپیوتر بوده است

تعمیرات کامپیوتر

به عنوان مثال یکی از وسایلی که امروزه بسیار کاربرد دارد، کامپیوتر است. از این وسیله صدها کار نظیر ایمیل کردن، نوشتن، محاسبات، ذخیره سازی اطلاعات، بازی و بسیار فعالیت دیگر بر می‌آید. به طوری که نبود آن باعث ایجاد نوعی نقص و مشکل در پروسه کاری ایجاد می‌شود.

 

تعمیرات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ

حتی وجود هرگونه عیب و مشکل در کامپیوتر نیز همچنان همین مشکل را برای فرد بوجود می‌آورد. حتما برای خودتان نیز پیش آمده که کامپیوتر خانه‌تان دچار نقص سخت افزاری یا نرم افزاری و دیگر نمیتوان مثل قبلا با آن کار درحالی که کلی کار عقب افتاده و اطلاعات مهم در آن دارید. البته این وضعیت بدین معنا نیست که کامپیوترتان کلا خراب شده و باید یک نو و جدید آن را خریداری کنید. شما خیلی راحت با صرف یک هزینه بسیار کمتر نسبت به خرید دوباره آن، کامپیوترتان را مانند روز اول کنید.

دانشی که در بوجود آمدن اینگونه فناوری ها استفاده شده بسیار پیچیده، دقیق و اختصاصی است و هر کسی نمیتواند از پس مشکلات و خطاهای موجود درآن بر بیاید. به همین منظور خیلی مهم است که در هنگام بروز هرگونه مشکل در وسایلتان، خصوصا کامپیوتر، به تعمیرکار متخصص مراجعه نمایید.

بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها خود را به عنوان متخصص خدمات کامپیوتر و تعمیر کامپیوتر معرفی می‌کنند؛ اما دقت داشته باشید که نباید به راحتی به همه آنها اعتماد کرد. فناوری که در کامپیوتر بکار گرفته شده بسیار پیچیده و حساس است. به طوری که کوچکترین اشتباه در تعمیر کامپیوتر میتواند خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

خدمات کامپیوتر تهران از جمله مجموعه هایی که با داشتن چندین سال سابقه درخشان و حرفه‌ای در زمینه خدمات کامپیوتر و تعمیر کامپیوتر خانگی توانسته همواره رضایت مشتری را در کارنامه کاری خود به ثبت برساند. تمام اعضای تیم خدمات کامپیوتر پارسا  از دانش و تجربه کاملی در زمینه تعمیرات کامپیوتر، چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری، برخوردار هستند تا علاوه بر رفع مشکل سیستم، بتوانند بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتری ارائه دهند.

 

تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ

خدمات کامپیوتر

به طور کلی خدماتی که برای کامپیوتر در نظر گرفته می‌شود به دو دسته‌ی تعمیرات و خدمات سخت افزاری و تعمیرات و خدمات نرم افزاری تقسیم می‌شود. سخت افزار شامل هرگونه قطعاتی است که در ساخت کامپیوتر استفاده شده است. عموما تعمیرات سخت افزاری مربوط به کیس است. کارشناسان خدمات کامپیوتری پارسا پیش از تعمیر کیس کامپیوتر، مشکوک‌ترین قطعات را تست می‌کند تا قطعه مشکل‌دار را پیدا کند. سپس بعد از بررسی قطعه معیوب، دقیقا ایراد را پیدا کند؛ مثلا اینکه آیا تنها یک خاز ایراد دارد یا قطعه دیگر بلااستفاده است.

نرم افزار به هرگونه اطلاعاتی که در داخل کامپیوتر وجود دارد، گفته می‌شود. در صورتی که مشکلی در تنظیمات کامپیوتر صورت گرفته باشد، تعمیر آنرا می‌توان به صورت آنلاین و یا از راه دور، انجام داد؛ اما اگر نیاز به اقدامات دیگری باشد، کارشناسان ما با حضور در منزل شما، ایراد را کاملا برطرف خواهند کرد.

سرویس کامپیوتر تهران

اصلا لازم نیست که کامپیوتر خود را برای تعمیر به مجموعه خدمات کامپیوتر تهران ارسال کنید. تکنسین مجرب این مجموعه همواره آماده‌ی خدمت رسانی به شما بوده و فرایند تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ را در محل شما مشتریان عزیز انجام می‌دهند. در نتیجه از این طریق باعث صرفه جویی در زمان، جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی رفت و آمد و ایاب ذهاب و ارسال سیستم کامپیوتر به شرکت های مختلف می‌شود.

کارشناس های حرفه ای خدمات کامپیوتر پارسا با انجام جدیدترین متد تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، بهترین کیفیت خدمات ممکن را به شما عزیزان عرضه می‌دارند. پس از آن نیز مشاوره و خدمات پس از فروش از طریق تلفن و حتی حضوری به شما عزیزان داده می‌شود و به شما این تضمین را می‌دهند که بابت گارانتی و ساپورت پس از تعمیر هیچ گونه مشکلی پس از تعمیر برای شما حل نشده باقی نخواهد ماند.

تکلیه خدمات نرم افزاری اعم از رفع مشکلات نرم افزاری، کندی، هنگ کردن و نصب نرم افزارهای عمومی، گرافیکی و تخصصی، و تمام خدمات سخت افزاری نظیر عیب یابی کامپیوتر، تعویض قطعات و تعمیر قطعات به صورت کاملا حرفه ای توسط کارشناس های ارشد ما در محل شما عزیزان انجام پذیر است.

تعمیر کامپیوتر

هزینه تعمیر کامپیوتر

تعمیرات کامپیوتر خدمات بسیار متنوعی را شامل می‌شود. از ایرادات نرم افزاری مانند پریدن ویندوز گرفته تا سوختن قطعات کامپیوتر یا لپ تاپ. هزینه تعمیر کامپیوتر خانگی با توجه به این نوع و محل مشکل، متغییر است و نمیتوان یک نرخ کلی و دقیقی را برای آن تعیین نمود.

در این نرخ هر کدام از خدمات کامپیوتر مانند، نصب ویندوز، ریکاوری، برنامه‌های کاربردی و …، و برطرف کردن مشکلات سیستمی نظیر داغ شدن کامپیوتر، روشن نشدن، هنگ کردن، تولید صدای غیر عادی، شکستن صفحه نمایش و خاموش شدن ناگهانی و بدون دلیل و مواردی از این نظیر هزینه متفاوتی با یکدیگر دارند. اما خدمات نصب ویندوز در محل متفاوت می باشد.

در صورت نیاز به تعمیرات سخت‌افزاری، بخش مهمی از هزینه تعمیر کیس کامپیوتر یا سایر قسمت‌های آن، به قیمت روز قطعات وابسته است. اگر قطعه‌ای که دچار مشکل شده جزء قطعات اصلی و گران قیمت کامپیوتر باشد، مسلما هزینه های تعمیر نیز افزایش خواهد یافت. اما گاهی اوقات با تعویض یک یا چند قطعه‌ی کم هزینه فرایند تعمیرات انجام شده و هزینه تعمیر کامپیوتر کمتر میشود.

تعمیرکاران خدمات کامپیوتری تهران همواره در تلاش هستند تا قطعات باکیفیت و اورجینال را بدون وجود واسطه برای شما تهیه کنند. در آخر نیز مبلغی به عنوان اجرت به فاکتور هزینه تعمیر کامپیوتر اضافه می‌شود. به طور کلی هزینه ی دقیق تعمیرات تنها هنگامی مشخص می‌شود که تعمیرکار متخصص، کامپیوتر را بررسی کند و هزینه تعمیر را به شما اعلام کند.

4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا