رپورتاژ

اهمیت ثبت برند و علامت تجاری

اگر فعالیت های تجاری شما تحت یک برند یا نام تجاری خاص است که هنوز آن را ثبت نکرده اید در اولین فرصت ، جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از نام تجاری شما ، برای ثبت آن برند ، علامت و نام تجاری اقدام نمایید.

در آمریکا ، اروپا و کشور های توسعه یافته ، موسسات حقوقی بزرگی برای ثبت برند وجود دارد و در هر لحظه هزاران برند جدید در سراسر دنیا برای اشخاص حقیقی و حقوقی به ثبت می رسد.
حتی بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا برای هر یک از انواع محصولات یا خدمات جدید خود یک برند جدید ثبت می کنند و از این طریق تبلیغات هدفمند تری را برنامه ریزی می کنند و مانع از مشکلات احتمالی می شوند.

در ایران شرایط فرق میکند و متاسفانه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی به اندازه کافی به ثبت برند و نشان تجاری خود اهمیت نمیدهند و همواره در معرض این خطر هستند که روزی مالکیت برند خود را از دست بدهند و فرد و اشخاص دیگری نام کسب و کار آنها را تصاحب کنند .

نوشته‌های مشابه

شما نیازی به راهنمای ثبت برند ندارید ، ثبت آرکا از صفر تا صد در کنار شما هست. و شما با ورود به سایت موسسه حقوقی آرکا به راحتی و به آسانی برند و کلیه خدمات حقوقی خود را میتوانید آنلاین انجام دهید و به ثبت برسانید.

با ثبت برند می توانید به راحتی یک تجربه ی مثبت برای کاربران خود فراهم کنید ، آنها از این طریق هرگز اسم برند شما را فراموش نخواهند کرد. . برند در واقع اعتبار شما نزد مشتری است و به کاربران شما می گوید که چه انتظاراتی باید داشته باشند و یا اینکه تفاوت شما با سایر کسب و کارهای موجود چیست؟ اصلی‌ترین بخش یک کالا در هر شرایط لوگوی آن است که می تواند خاص باشد ، در این میان هر چقدر این لوگو با خلاقیت و ابتکار خاصی طراحی شده باشد مورد توجه خریداران بیشتری خواهد بود.

این مطلب مفید بود؟

دکمه بازگشت به بالا