بانکداری

سامانه چاووش موسسه اعتباری نور

موسسه اعتباری نور با ایجاد سامانه چاووش باعث شده تا مدیریت حساب‌های بانکی را برای مشتریان حقیقی، حقوقی و حساب‌های مشترک آسان شود. بر اساس گزارشات منتشر شده، این موسسه به منظور ایجاد سهولت، افزایش امنیت و پاسخ به نیاز مشتریان حقیقی، حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک، سامانه چاووش را راه‌اندازی کرده است.

در نتیجه از این به بعد مشتریان حقیقی، حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک موسسه اعتباری نور می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب این موسسه، ضمن مدیریت تمامی حساب‌های بانکی خود نزد این موسسه از خدماتی نظیر مدیریت امضاء و اثرانگشت، واریز دسته‌ای و گروهی، ثبت دستور پرداخت‌های آتی و دوره‌ای، مشاهده صورت‌حساب به‌صورت آنلاین، تعیین افراد امضاء کننده و همچنین ترتیب امضای آن‌ها و … بهرهمند شوند.

در ادامه این گزارش افزوده شده که مشتریان موسسه اعتباری نور می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این موسسه به نشانی www.noorbank.ir اپلیکیشن چاووش را برای گوشی‌های اندروید و iOS، دریافت کنند.

لازم به ذکر است مشتریان محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانند به صفحه اختصاصی این سامانه در سایت موسسه اعتباری نور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این موسسه به شماره تماس 02142931010 به‌صورت شبانه‌روزی تماس حاصل فرمایند.

این مطلب مفید بود؟

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا