کسب و کار

پرداخت حق تقدم سهام بانک کارآفرین از طریق برنامه تاپ

برای سهامداران حقیقی بانک کارآفرین امکان پرداخت مبلغ حق تقدم از طریق برنامه تاپ ممکن شد. با توجه به مصوبه مجمع عمومی فوق العاده بانک کارآفرین و دریافت مجوز افزایش سرمایه این بانک از سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک کارآفرین به دنبال آغاز ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت سهامداران محترم امکان پرداخت حق تقدم برای سهامداران حقیقی را از طریق اپلیکیشن تاپ ایجاد کرد.

در همین سو سهامداران مقدور اند با مراجعه به سایت www.top.ir و یا از طریق اپلیکیشن کافه بازار، یا ارسال عدد 1 به سامانه 30007171 نسبت به نصب اپلیکیشن موبایلی تاپ اقدام کنند.

سهامداران پس از نصب این اپلیکیشن، باید وارد بخش مالی و بازار سرمایه شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی نظیر انتخاب بخش مالی و بازار سرمایه، انتخاب شرکت مورد نظر (وکار) و سپس وارد کردن کدملی، اعداد و حروف کد بورس و در نهایت نمایش اطلاعات سهامدار اعم از حق تقدم تخصیصی و مانده مطالبات و مبلغ قابل پرداخت اقدام کنند.

قبل ذکر است، مالک سهام و شماره موبایل ثبت نام شده در اپلیکیشن تاپ باید دارای کدملی یکسان باشند. سهامدار می‌بایست بعد از ورود به برنامه و تکمیل اطلاعات درخواستی و تائید قوانین و مقرارات، وارد دروازه پرداخت شده و نسبت به پرداخت مبلغ اقدام کند.

این مطلب مفید بود؟

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا