دسته‌بندی نشده

ارائه خدمات ساتنا و پایا در خودپردازهای بانک دی

ساتنا و پایا دو سامانه خدماتی بانکداری الکترونیک می‌باشند که چند سالی است مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند. «ساتنا» مخفف سامانه تسویه ناخالص آتی، و «پایا» به معنای سامانه اتاق پایاپای الکترونیکی یا ACH می باشد. در واقع تعریف هر دو سامانه را می توان محصولاتی از بانکداری الکترونیک دانست که امکان واریز و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک برای مشتریان ایجاد می کنند.

امکان دریافت خدمات ساتنا و پایا بر سامانه‌های فیزیکی بانکداری غیرحضوری بانک دی امکان پذیر شد. بر اساس گزارشات این بانک، این خدمات در حال حاضر بر روی خودپردازها، خودگردان‌ها، کیوسک‌های صدور کارت هدیه و پیشخوان‌های بانک دی (CASH LESS) قابل استفاده است.

مشتریان بانک دی مقدور می باشند با استفاده از کارت‌های این بانک در سامانه‌های اعلام شده، عملیات انتقال وجه در بستر پایا و ساتنا را به صورت 24 ساعته انجام دهند. سقف انتقال از طریق ساتنا و پایا و نیز سیکل‌های زمانی انتقال در سامانه‌های بانک دی، مطابق ضوابط اعلامی بانک مرکزی می‌باشد. علاوه بر آن، به منظور انجام عملیات ساتنا و پایا از طریق سامانه‌های فیزیکی بانکداری غیرحضوری بانک دی، باید شماره شبای مقصد مورد نظر خود را به همراه داشته باشید.

این مطلب مفید بود؟

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا