دسته‌بندی نشده

اسکیت بورد جدید ایکس‌تی‌ان‌دی (XTND)

اسکیت بورد جدید ایکس‌تی‌ان‌دی (XTND) علاوه بر داشتن بدنه‌ی فوق سبک، عمر طولانی باتری، حداکثر سرعت بالا نسبت به رقبا و زمان کم مورد نیاز برای شارژ مجدد، چیزی که این اسکیت بورد را ازسایر اسکیت بوردها متمایز می‌کند، هوش مصنوعی به کار رفته در سخت‌افزار کنترل‌کننده‌ی آن است.

شرکت سازنده اسکیت بورد جدید ایکس‌تی‌ان‌دی (XTND) عنوان کرده‌ است که این اسکیت‌بورد با استفاده از یادگیری ماشین سبک سواری صاحبش را یاد می‌گیرد و بر اساس آن مسیر‌های بهتری را پیشنهاد می‌کند. علاوه بر آن به راحتی می‌توانید با گوشی همراه خود از مکان دقیق آن مطلع شوید و تا زمانی که کامل روی آن قرار نگرفته‌اید حرکت نمی‌کند.

اسکیت بورد ایکس‌تی‌ان‌دی (XTND) حدود 3 کیلوگرم وزن دارد و در ساخت آن از باتری با ظرفیت 99 وات ساعت (99 Wh) استفاده شده است که در مدت زمان کمتر از یک ساعت کاملا شارژ می‌شود. با شارژ کامل باتری می‌توانید با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت حدود 20 کیلومتر مسافت طی کنید. موتور‌های پیشران، خروجی برابر 1800 وات به صورت جداگانه به هرچرخ منتقل می‌کنند.

XTND پس از اتصال به موبایل یا ساعت هوشمند، حرکات صاحبش را ردیابی می‌کند، مسیر‌های روزمره را یاد می‌گیرد و مسیر‌های بهتری را بر اساس صافی زمین، سربالایی و سرازیری‌ها، پیشنهاد می‌کند. بواسطه این ویژگی، مصرف باتری به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. به دلیل اینکه اسکیت‌بورد XTND داری سیستم یادگیری ماشین می‌باشد، هرچقدر مسافت بیشتری با آن جابه‌جا شوید عملکرد بهتری خواهد داشت.

در برنامه‌ی موبایل اسکیت‌بورد XTND می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را شخصی‌سازی کنید و اسکیت‌بورد را در حالت‌های گوناگونی قرار دهید. درصورتی که اسکیت‌بوردتان دزدیده شد می‌توانید از مسافت دوری آن را ردیابی و قفل کنید.

برای جلوگیری از هرگونه تصادف و افتادن از روی اسکیت بورد، XTND داری سنسور‌های فشاری می‌باشد که تا هنگامی که به درستی روی آن قرار نگرفته‌اید حرکت نمی‌کند. اگر از روی آن به زمین بیفتید ترمز‌های آن به صورت خودکار ترمز می‌کنند.

علاوه بر آن، XTND داری لرزش‌گیر در سرعت‌های مختلف می‌باشد. در تاریکی به صورت خودکار و برای ایمنی بیشتر چراغ‌های جلو و عقب روشن می‌شوند. تمامی قابلیت‌های اسکیت بورد جدید ایکس‌تی‌ان‌دی (XTND) توسط برنامه‌ی موبایل یا دسته‌ی کنترل از راه دور بورد که برای شارژ به صورت مغناطیسی به بورد متصل می‌شود، قابل کنترل هستند.

این مطلب مفید بود؟

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا