بانکداری

تغییر ساعت کاری بانک‌ها تا پایان مردادماه

از تاریخ 19 تیرماه سال جاری، ساعت فعالیت کارکنان شعب بانک‌ها و مراجعه مشتریان تغییر کرد. با توجه به اطلاعیه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در پی هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور و بانک مرکزی، ساعت فعالیت بانک‌ها تا اطلاع ثانوی برای کارکنان 6:30 تا 13:30 و برای مراجعه کنندگان 7 تا 13 خواهد بود.
در بخش دیگری از این اطلاعیه‌ایذکر شده که: از روسای محترم شعب بانک‌ها انتظار می‌رود که در این بازه زمانی برای کاهش مصرف انرژی سیستم‌های سرمایشی را تنظیم و خاموشی آن‌ها را بعد از ساعت اداری مد نظر بگیرند.
علاوه بر آن با توجه به مصوبه مورخ 16 تیرماه سال جاری، هیئت وزیران بر اساس کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی، فعالیت ادارات و سازمان‌های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه، در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود.
در پی این اطلاعیه، بانک‌های خصوصی و دولتی نیز پنج شنبه‌ها تا پایان مرداد ماه 1400 تعطیل خواهند بود که این موضوع به تمام شعب بانکی سراسر کشور ابلاغ شده و مردم برای بهره‌مندی از خدمات بانکی می توانند از خدمات غیرحضوری در این روز استفاده نمایند.

علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها، در رابطه با این که اگر تاریخ وصول چکی روز پنج‌شنبه باشد، وضعیت آن چک چه می‌شود، گفت: وصول چک‌هایی که تاریخ وصول آن‌ها پنج شنبه میباشد، به اولین روز کاری بعد منتقل میشود.

این مطلب مفید بود؟

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا