بانکداری

خدمات پیشخوان مجازی رسالت

در حال حاضر بانک قرض الحسنه رسالت تنها بانکی می‌باشد که تمام خدمات خود را به طور غیرحضوری ارائه می‌کند. این بانک با فراهم کردن زیرساخت های لازم، پیشخوان مجازی رسالت را به منظور دسترسی بهتر مشتریان تعریف و عملیاتی کرده است. درواقع این سامانه مجازی نوعی مدیریت و سازماندهی کننده درخواست های مشتریان محسوب می‌شود که مشتری می تواند در بستر اینترنت و در هرساعت از شبانه روز درخواست های خود را ثبت کند.
مشتری بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی با نکی خود و دریافت کد ورود می تواند نوع درخواست خود را انتخاب کند.
  • بانکداری مدرن: در این قسمت می‌توانید همر اهبانک، اینترنت بانک و تلفن بانک خود را فعال و یا عدم فعال سازی کنید.
  • خدمات کارت: صدور، فعال سازی، مسدودی و رفع مسدودی و دیگر خدمات کارت بانکی در این قسمت تعریف شده است.
  • خدمات چک: درخواست صدور دسته چک، رفع سو اثر چک و گزارش جزئیات درخواست از جمله خدماتی می‌باشد که مشتری را از رفتن به شعبه بی‌نیاز کرده و پیشخوان مجازی رسالت پاسخگوی این نیازها است.
  • انتقال وجه: در این قسمت مشتری می‌تواند درخواست انتقال وجه بالای یک صد میلیون تومان خود را از طریق ساتنا ثبت کند. علاوه بر آن در این گزینه از خدمات پیشخوان مجازی رسالت، تغییر سقف انتقال وجه نیز امکانپذیر است. لازم به ذکر است مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می‌توانند انتقال وجه کمتر از یک میلیارد ریال را از طریق اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت درخواست دهند.
  • تسهیلات: در این سامانه مجازی علاوه بر داشتن برآورد تسهیلات، می‌تواند به دیگران معرفی وام داشته باشد. همچنین اصلاح اقساط پرداختی و تغییر سپرده جهت کسر
  • خدمات سپرده: صورتحساب لاتین و فارسی، گواهی تمکن مالی، معرفی نماینده و لغو نمایندگی و همچنین اصلاح اطلاعات ارسال پیامک خدمات قابل ارائه در این گزینه است.
  • سهام عدالت: مشتری با ورود به این گزینه قادر است برای فروش سهام عدالت خود اقدام نماید.
  • اطلاعات فردی: آدرس، شماره تلفن همراه و مشخصات فردی را در اطلاعات فردی می توان ویرایش و تغییر داد.
  • سایردرخواست های من: اما در آخرین بخش از خدمات پیشخوان مجازی رسالت گزارش درخواست های من و مشاهده لیست کارت های مجازی تعریف شده است.

این مطلب مفید بود؟

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا