بانکداری

منحصر به فرد بودن خدمات بانک مهر ایران

در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده، نمایندگان سهامداران بانک مهر ایران عنوان کردند که بانک مهر ايران مسئوليت خطيري در نظام تأمين مالي کشور بر عهده دارد. علاوه بر آن خدماتي كه اين بانك عرضه مي‌كند، بسيار منحصر به فرد می‌باشد.

سید فرید موسوي، نماينده بانک ملي، در این مجمع به عنوان رئیس جلسه بیان کرد، بانک مهر ايران مسئوليت خطيري در نظام تأمين مالي كشور بر عهده داشته است. علاوه بر آن خدماتي كه اين بانك ارائه مي‌كند بسيار منحصر به فرد بوده و حتی در بسياري از موارد شاهدم كه منشأ خير و بركت بوده است. قدردان زحمات مديران بانك مهر ايران هستيم.

خسرو فرهی، نماینده بانک سپه، به عنوان ناظر مجمع ضمن تشکر از دکتر مرتضی اکبری، مديرعامل بانك مهر ايران در ادامه گفت، ايشان كاملاً متعهدانه و صادقانه این بانك را هدايت و مدیریت كرده‌اند. اعضاي هيأت مديره نيز تركيب مناسبي در اين بانك ايجاد كرده‌اند و خوشبختانه نظارگر توفيقات خوب بانك بوده‌ايم. هم از ايشان متشکرم و هم اينكه حمايت سهامداران از فعاليت‌هاي اين بانك كمك مي‌كند كه بانك بتواند در آينده موفقيت‌هاي بيشتري كسب كند كه قطعاً باعث پشتيباني از كسب‌وكارهاي فعال در جامعه خواهد بود.

مسعود نصر اصفهانی، نماینده بانک ملت؛ به عنوان یکی دیگر از ناظرین مجمع بیان کرد، بالندگي بانک مهر ايران و رشد روزافزون آن مشهود است. از دكتر اكبري و اعضاي هيأت مديره متشکر هستم. همه بانك‌ها مدعي اجراي بانكداري اسلامي هستند؛ اما بدون شك نماد بانكداري اسلامي بانك مهر ايران است و اين براي ما به‌عنوان سهامدار افتخار است كه بخشي از سرمايه بانك‌هاي ما در اين بخش و براي كمك به بخش آسيب‌پذير جامعه هزينه مي‌شود.

این مطلب مفید بود؟

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا