دسته‌بندی نشده

کشف و جمع‌آوری شدن ۲ مزرعه ارز دیجیتال در تهران

در طی طرح برخورد با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال توسط بازرسان مناطق برق فارابی و مولوی با همراهی کارشناسان حراست و امورمحرمانه، ۲ مزرعه ارز دیجیتال در تهران کشف و جمع آوری شد. به دلیل کاهش بار شبکه توزیع برق و جلوگیری از بروز نوسان و خسارت به تجهیزات مشترکان برق پایتخت و همچنین برخورد با بهره‌برداران غیرقانونی شبکه برق پایتخت، با بررسی‌های صورت گرفته توسط بازرسان منطقه برق فارابی، از مناطق 22 گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تعداد 153 دستگاه ماینر غیرمجاز در حال فعالیت در یک واحد مسکونی پیدا شده است.
همچنین کارشناسان منطقه برق مولوی نیز موفق به شناسایی یک مزرعه غیرمجاز ارزدیجیتال با 43 دستگاه ماینر فعال در یکی از مجتمع‌های تجاری پایتخت شدند. با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مناطق مزبور و دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت با مراجع قضائی و انتظامی، ماینرهای کشف شده، جمع‌آوری و مراتب جهت تعیین و وصول خسارات ریالی وارد به شبکه توزیع برق در دست بررسی است.

شهروندان ساکن پایتخت در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیر مجاز سودجویان در زمینه استخراج ارز دیجیتال یا همان رمزگردان می‌توانند پس از کسب اطمینان از محل فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز در مجاورت محل زندگی یا کار خود، به آدرس اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat مراجعه کرده و از طریق گزینه ثبت گزارش رمز ارز غیرمجاز، گزارش خود را ثبت و با ستاد خبری حراست این شرکت با شماره تلفن ۸۸۰۵۷۰۴۴ تماس گرفته و در صورت صحت اطلاعات از پاداش نقدی تا سقف 20 میلیون تومان بهره‌مند شوند.

این مطلب مفید بود؟

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا